Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2010

Ποιες είναι οι καλές πηγές πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη μπορεί να σας βοηθήσει να ξεφορτωθείτε τα παραπανίσια κιλά, αφού κόβει την όρεξη, και να σας προσφέρει μυϊκή ενδυνάμωση. Ο οργανισμός έχει ανάγκη από πρωτεΐνη σε όλα τα στάδια της ζωής. Ωστόσο είναι σημαντικό να καταναλώνετε τη σωστή ποσότητα και ποιότητα για να έχετε τα μεγαλύτερα δυνατά οφέλη για την υγεία και την ομορφιά σας.
Ψάρια και θαλασσινά Τα θαλασσινά είναι μία από τις καλύτερες πηγές πρωτεϊνών επειδή έχουν συνήθως χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά. Τα ψάρια, όπως ο σολομός, έχουν λίγο υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπη αλλά πρόκειται για ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, δηλαδή «καλά» λιπαρά, που κάνουν καλό στην καρδιά.
Πουλερικά Καταναλώστε άφθονο λευκό κρέας, που περιέχει εξαιρετική, άπαχη πρωτεΐνη. Η πέτσα περιέχει κορεσμένα λιπαρά, γι΄ αυτό καλύτερα αφαιρέστε την πριν το μαγείρεμα. Το κόκκινο κρέας έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος.
Γάλα, τυρί και γιαούρτι Τα γαλακτοκομικά προϊόντα δεν είναι μόνο εξαιρετικές πηγές πρωτεΐνης, αλλά περιέχουν και ασβέστιο. Επιλέξτε άπαχο γάλα, τυρί και γιαούρτι ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά αν θέλετε να έχετε γερά κόκαλα και δόντια. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα βοηθούν ακόμη στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και στην απώλεια βάρους. Αυγά Το αυγό και ειδικά το ασπράδι είναι μία σημαντική πηγή πρωτεΐνης. Σύμφωνα με τους ειδικούς οι ενήλικες μπορούν να τρώνε ένα αυγό την ημέρα.
Φασόλια Μισό φλιτζάνι φασόλια περιέχει όση πρωτεΐνη περιέχει μία μπριζόλα στη σχάρα. Επιπλέον, τα φασόλια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και προσφέρουν αίσθηση κορεσμού, που διαρκεί για ώρες. Χοιρινό φιλέτο Το χοιρινό κρέας είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη. Καλό είναι να καταναλώνετε χοιρινό φιλέτο, που έχει λιγότερα λιπαρά.
Άπαχο βοδινό κρέας Το άπαχο βοδινό κρέας έχει μόνο ένα επιπλέον γραμμάριο κορεσμένου λίπους από ένα στήθος κοτόπουλου χωρίς πέτσα. Είναι επίσης μία εξαιρετική πηγή ψευδαργύρου, σιδήρου και βιταμίνης Β12. Σόγια Είκοσι πέντε γραμμάρια πρωτεΐνης σόγιας ημερησίως μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και του κινδύνου καρδιαγγειακών παθήσεων. Συνδυάστε την πρωτεΐνη σόγιας με μία υγιεινή και χαμηλή σε λιπαρά διατροφή. Σνακ πρωτεΐνης Πείτε ναι σε μία μπάρα δημητριακών ή ένα ενεργειακό ποτό. Μην ξεχνάτε να ελέγξετε την ετικέτα για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν περιέχει τουλάχιστον 6 γραμμάρια πρωτεΐνης και είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και λιπαρά.

cosmo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου