Η Google ανακοίνωσε τους κορυφαίους όρους αναζήτησης του 2008 στην Ελλάδα και σε άλλες 35 χώρες.
Η Google ανακοίνωσε το ετήσιο Zeitgeist, (η γερμανική λέξη για το «πνεύμα των καιρών»), μια ματιά στο 2008 μέσω του διαδικτύου. Το Zeitgeist 2008 προσφέρει μία μοναδική προοπτική στα σημαντικότερα γεγονότα του έτους και στις σημαντικότερες τάσεις, βάσει των παγκόσμιων αναζητήσεων και των αναζητήσεων που πραγματοποιήθηκαν από τους χρήστες του Internet στην Ελλάδα και σε άλλες 35 χώρες.
Επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.google.com/zeitgeist για να ενημερωθείτε σχετικά με τους κορυφαίους όρους αναζήτησης, αλλά και τα δημοφιλέστερα θέματα σχετικά με τη διασκέδαση, τα σπορ, την πολιτική, την οικονομία και τα τοπικά νέα, έτσι όπως αυτά διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις επιλογές αναζήτησης των χρηστών της Google. Συγκεκριμένα, για την Ελλάδα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα από το ετήσιο Zeitgeist:
Επισκεφτείτε τη διεύθυνση http://www.google.com/zeitgeist για να ενημερωθείτε σχετικά με τους κορυφαίους όρους αναζήτησης, αλλά και τα δημοφιλέστερα θέματα σχετικά με τη διασκέδαση, τα σπορ, την πολιτική, την οικονομία και τα τοπικά νέα, έτσι όπως αυτά διαμορφώθηκαν σύμφωνα με τις επιλογές αναζήτησης των χρηστών της Google. Συγκεκριμένα, για την Ελλάδα προέκυψαν τα ακόλουθα αποτελέσματα από το ετήσιο Zeitgeist:
Οι πιο δημοφιλείς αναζητήσεις
1. in
2. youtube
3. facebook
4. lyrics
5. games
6. video
7. tube
8. hi5
9. yahoo
10. google
2. youtube
3. facebook
4. lyrics
5. games
6. video
7. tube
8. hi5
9. yahoo
10. google
Οι αναζητήσεις με τη μεγαλύτερη αύξηση στην Ελλάδα
1. facebook
2. hi5
3. youtube
4. rapidshare
5. you tube
6. tube
7. zoo
8. meteo
9. hotmail
10. παιχνίδια
Κρίνοντας από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, αλλά και από τις αναζητήσεις που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση, οι Έλληνες φαίνεται ότι επικεντρώνονται κυρίως στην τεχνολογία και στο «κατέβασμα» torrents. Επιπλέον, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κοινωνική δικτύωση (social networking), έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο πραγματοποιούν αναζητήσεις για υπηρεσίες, όπως το facebook, το YouTube και το hi5.
Επιπρόσθετα, πληροφορίες της Google αποκαλύπτουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων. Παράλληλα, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet για πληροφορίες σχετικές με την κυβέρνηση, καθώς και με εργασιακές υπηρεσίες. Μερικά παραδείγματα είναι ο ΑΣΕΠ, το Κτηματολόγιο και το ΕΣΠΑ, που συγκαταλέγονται στις πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα τοπικά στοιχεία, τα εργαλεία του Google Zeitgeist ρίχνουν φως στις αναζητήσεις με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως. Φέτος, και για πρώτη φορά από την αρχική διάθεση του Google Zeitgeist το 2001, η Google έκανε μία ανασκόπηση των δημοφιλέστερων αναζητήσεων ανάμεσα σε περισσότερες από 30 χώρες και δημοσίευσε όλα τα αποτελέσματα στο site του Google Zeitgeist 2008.
1. facebook
2. hi5
3. youtube
4. rapidshare
5. you tube
6. tube
7. zoo
8. meteo
9. hotmail
10. παιχνίδια
Κρίνοντας από τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης, αλλά και από τις αναζητήσεις που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση, οι Έλληνες φαίνεται ότι επικεντρώνονται κυρίως στην τεχνολογία και στο «κατέβασμα» torrents. Επιπλέον, γίνεται ξεκάθαρο ότι η κοινωνική δικτύωση (social networking), έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής ανάμεσα στους Έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι ολοένα και περισσότερο πραγματοποιούν αναζητήσεις για υπηρεσίες, όπως το facebook, το YouTube και το hi5.
Επιπρόσθετα, πληροφορίες της Google αποκαλύπτουν ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το internet για την αναζήτηση τουριστικών πληροφοριών και ξενοδοχείων. Παράλληλα, καταδεικνύεται ότι οι Έλληνες χρησιμοποιούν το Internet για πληροφορίες σχετικές με την κυβέρνηση, καθώς και με εργασιακές υπηρεσίες. Μερικά παραδείγματα είναι ο ΑΣΕΠ, το Κτηματολόγιο και το ΕΣΠΑ, που συγκαταλέγονται στις πιο γρήγορα αναδυόμενες αναζητήσεις.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τα τοπικά στοιχεία, τα εργαλεία του Google Zeitgeist ρίχνουν φως στις αναζητήσεις με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παγκοσμίως. Φέτος, και για πρώτη φορά από την αρχική διάθεση του Google Zeitgeist το 2001, η Google έκανε μία ανασκόπηση των δημοφιλέστερων αναζητήσεων ανάμεσα σε περισσότερες από 30 χώρες και δημοσίευσε όλα τα αποτελέσματα στο site του Google Zeitgeist 2008.
cosmo.gr
Ενδιαφέρον.....!:)Πάλι καλά που είναι αυτά πρώτα και δεν βγήκε τίποτα στοιχήματα κλπ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ TRELLO.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήπραγματικά πάλι καλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήόντως το facebook είναι κόλλημα :)
και το you tube το rapidshare και το . meteo είναι χρήσιμα.
το hotmail λόγω msn.
Τα υπόλοιπα δεν εχω μπει
το hi5 το ξέρω από την κόρη μια φίλης.
θα τα επισκεφτώ τώρα όμως!!!
το youtube μπαινω πολυ και μου αρεσει να βλεπω τα αγαπημενα μου τραγουδια για το hi5 για παιδακια του γυμνασιου μου μιαζει εμενα
ΑπάντησηΔιαγραφή